بخش اوّل تعلیم و تعلّمسُئل عن الخیر ما هو؟ فقال(ع): لَیْسَ الخَیْرُ أنْ یَکْثُرَ مالُکَ وَوَلَدُکَ وَلکِنَّ الخَیْرَ أنْ یَکْثُرَ عِلْمُکَ؛(8)
از امام(ع) سؤال شد که خیر چیست؟ در جواب فرمودند: خیر این نیست که دارایى و فرزندانت زیاد شود، بلکه خیر آن است که دانش و علمت افزون گردد.
خیر در چند آیه از قرآن به معناى مال و متاع دنیوى به کار رفته:
کُتِبَ عَلَیْکُمْ إذا حَضَرَ أَحَدَکُمُ الْمَوْتُ إنْ تَرَکَ خَیْراً الْوَصِیَّةُ لِلْوالِدَیْنِ وَ الْأقْرَبِینَ بِالْمَعْروفِ حَقّاً عَلَى الْمُتَّقینَ؛(9)
دستور داده شد که چون یکى از شما را مرگ فرا رسد، اگر داراى متاع دنیاست، وصیت کند براى پدر و مادر و خویشان به قدر متعارف، این کار سزاوار مقام پرهیزکاران است.
أیَحْسَبُونَ أَنَّما نُمِدُّهُمْ بِه مِنْ مالٍ وَ بَنیْنَ نُسارِعُ لَهُمْ فِى الْخَیْراتِ بَلْ لایَشْعُرونَ؛(10)
آیا این مردم کافر مىپندارند که ما آنها را مدد به مال و فرزندان مىنماییم براى آنکه مىخواهیم در حق ایشان مساعدت و تعجیل به خیرات دنیا کنیم؟ براى امتحان است و آنها نمىفهمند.
و إنَّهُ لِحُبِّ الْخَیْرِ لَشَدید؛(11)
و انسان بر حب مال دنیا سخت فریفته و بخیل است.
اگر مال و فرزند خیر است پس چگونه امام(ع) در این کلام، خیر بودن را از مال و فرزند سلب مىنمایند؟
پاسخ این است که خیر دو قسم است: مطلق و مقید؛ خیر گاهى استعمال مىشود در «خیرمطلق»؛ یعنى خیرى که هیچ شرى را در برندارد، و گاهى استعمال مىشود در «خیر مقید»؛ یعنى خیرى که براى همه و در همه حال خیر نیست. کلام امام(ع) به نحو سلب عموم است، نه عموم سلب؛ یعنى خیر محضْ افزایش علم و دانش است، نهزیادى مال و فرزند.
شارح بحرانى(ره) در بیان این حکمت گوید:
الخیر فی العرف العامی هو کثرة المال و القینات الدنیویة وفی عرف السالکین إلى اللَّه هوالسعادة الاخرویة وما یکون وسیلة إلیها من الکمالات النفسانیة وربما فسره قوم بما هو أعم من ذلک وقد نفى(ع) أن یکون الأول خیراً وذلک لفنائه ومفارقته ولما عساه أن یلحق بسببه من الشر فی الآخرة وفسره بالثانی وعد فیه کمال القوى الانسانیة فکثرة العلم کمال القوى النظریة للنفس العاقلة؛(12)
خیر در عرف عام، فراوانى و کثرت مال و لذایذ دنیوى است، و در اصطلاح سالکین الى اللَّه، خوشبختى و سعادت اخروى است و کمالات نفسانیهاى که وسیله رسیدن به آن سعادت باشد؛ بعضى خیر را به اعم از این تفسیر نمودهاند. در این کلام امام(ع) خیر بودن را از کامیابىهاى دنیوى نفى نموده، زیرا این لذتها و کامیابىها فانى است و از انسان جدا مىگردد و چه بسا موجب رسیدن شر اخروى به انسان باشد و خیر را به معناى دوم تفسیر نموده و کمال قواى انسانى را خیر دانستهاند؛ پس کثرت علمْ کمال قوه نظریه نفس عاقله است.
امام پنجم حضرت باقر(ع) نیز از پیغمبر اکرم(ص) نقل کردهاند که فرمودند: در غیر از تعلیم و تعلم خیرى نیست.
قال رسول اللَّه(ص): العالمُ والمُتَعَلِّم شَریکانِ فی الأجْرِ لِلْعالِم أجرانِ ولِلْمُتَعَلِّمِ أجْرٌ وَلاخیر فیسِوى ذلک.(13)
در غررالحکم از امیرالمؤمنین(ع) نقل شده که:
العلمُ أصلُ کلِّ خیر.
بخش اوّل تعلیم و تعلّم
علم، میراثى گرانبها
قال(ع): الْعِلْمُ وِراثَةٌ کَریِمَةٌ وَالْآدابُ حُلَلٌ مُجَدَّدَةٌ وَالْفِکْرُ مِرْآةٌ صافِیَةٌ؛(1)
دانش، میراثى گرانبها و آداب، زینتى دایمى و فکر، آیینهاى است صاف و شفاف.
در این حکمت استعاراتى به کار رفته است:
1. از «علم» تعبیر به «میراث» شده، به این مناسبت که همانگونه که فرزند، مال و ثروت را از پدر به ارث مىبرد، هر عالمى هم علم و دانش را از استادش به ارث برده. از آنجا که در میراث دانش خصوصیتى است که در میراث مال وجود ندارد، میراث علم به کرامت و ارزشمند بودن توصیف شده: «وراثة کریمة». منشأ این خصوصیت، بقاى علم و فناى مال و ثروت است. مالى را که فرزند از پدر به ارث مىبرد در معرض فنا و نابودى است، در حالىکه علم و دانشْ باقى و از خطراتى که مال را تهدید مىکند در امان است.
در سایر روایات نیز از علم تعبیر به میراث و از علما تعبیر به ورثه شده است:
قال أمیرالمؤمنین(ع): الْعِلْمُ وِراثةٌ کَریمةٌ والْآدابُ حُلَلٌ حِسانٌ والْفِکْرُ مِرآةٌ صافِیةٌ وَالْاِعْتبار مُنْذِرٌ ناصِحٌ وَکَفى بِکَ أدَباً لِنَفْسِکَ تَرْکُکَ ماکَرِهْتَهُ لِغَیْرِکَ؛(2)
دانش، میراثى ارزشمند و آداب، زیورى نیکو و فکر، آیینهاى درخشنده و شفاف و حوادث عبرتانگیز بیم دهنده و اندرزگوست و براى تأدیب خویشتن همین بس که آنچه براى دیگران نمىپسندى ترک کنى.
عن أبی عبداللَّه(ع) قال: إنَّ الْعُلَماءَ وَرَثَةُ الْأنْبِیاء وَذلک أنَّ الْأنبِیاءَ لَمْ یُوَرِّثُوا دِرْهَماً ولادِیناراً وَإنّما أورثوا أحادِیثَ مِن أحادیثهم فَمَن أخَذَ بِشَیْءٍ منها أخذ حظّاً وافراً فَانْظروا عِلْمَکُم هذا عَمَّن تَأخُذُونه فإنَّ فینا أهلَ الْبَیْت فی کلِّ خَلَفٍ عدُولاً یَنْفُونَ عَنْهُ تَحریفَ الغالین وانْتِحالَ الْمُبْطِلین وَتَأْوِیلَ الْجاهِلِین؛(3)
دانشمندان و علماى دینى وارثان پیامبرانند، زیرا انبیا از خود درهم و دینارى به ارث نمىگذارند و آنچه از خود باقى مىگذارند احادیثى است از احادیث آنها، هر که از آن احادیث برگیرد، بهره فراوانى برده؛ پس مواظب باشید دانش خود را از چه کسى مىگیرید. همانا در بین ما اهل بیت در هر دوره جانشینان عادلى هستند که تغییر دادن افراطىها و بدعتگذارى خرابکاران و تأویل نادانان را از دین برمىدارند.
2. از آداب و اخلاق پسندیده، به زیورهاى متجدد و دایمى تعبیرگردیده، به این جهت که فضایل براى نفسْ زینت و زیورند، همانطورى که لباس و زیور آلاتْ زینت بدن انسان مىباشد. توصیف این زیورهاى باطنى به تجدد و دوام، به این جهت است که به علت رسوخ در نفس، دایمى و با انسان همراه است.
3. از فکر، تعبیر شده به «مرآة صافیة»؛ یعنى آیینه درخشنده و شفاف، زیرا همانطورى که آیینه شفاف، اشکال و صورتهاى مقابل خود را به خوبى منعکس مىنماید، فکر انسان نیز پرده از مجهولات تصورى و تصدیقى او برداشته و آنها را معلوم مىکند و به تعبیر بعضى از شارحان نهجالبلاغه، فکر به منزله اصطرلابى(4) استروحانى.(5)
شارح بحرانى(ره) در توضیح این حکمت و کلام نورانى مىگوید:
الثالثة عشر: العلم وراثة کریمة وهو فضیلة النفس العاقلة وهو أشرف الکمالات التی تعتنى بها وبحسب ذلک کان وراثة کریمة من العلماء بل کان أکرم موروث ومکتسب وأراد الوراثة المعنویة کقوله تعالى: فهب لی من لدنک ولیّاً یرثنی ویرث من آل یعقوب(6)؛ أی العلم والحکمة.
الرابعة عشر: والآداب حلل مجددة وأراد الآداب الشرعیة ومکارم الأخلاق واستعار لها لفظ الحلل المجددة باعتبار دوام زینة الانسان بها وتجدد بهائه وحسنه وتهذیب نفسه على استمرار الزمان بلزومها واستخراج محاسنها کالحلل التی لایزال تجدد على لابسها.
الخامسة عشر: والفکر مرآة صافیة والفکر قد یراد به القوة المفکرة وقد یراد به حرکة هذه القوة مطلقاً أیة حرکة کانت وقد یراد به معنى آخر وعنی هنا القوة نفسها واستعار لها لفظ المرآة باعتبار أنها إذا وجهت نحو تحصیل المطالب التصوریة والتصدیقیة أدرکها وتمثلت بها کما یتمثل فی المرآة صور مایحاذى بها؛(7)
سیزدهم: دانش، میراثى ارزشمند است وفضیلت و ارزشى است براى انسان. علم و دانش از بهترین کمالاتى است که مورد توجه است و به همین جهت میراثى گرانبها و ارزشمند از دانشمندان، بلکه گرانبهاترین چیزى است که از علما به ارث مىرسد و به دست مىآید. منظور از میراث، میراثى معنوى است، همانطورىکه در قول خداى تعالى: فَهَبْ لى مِنْ لَدُنْکَ وَلِیّاً یَرِثُنى وَیَرِثُ مِنْ آلِیَعْقُوبَ، میراث به معناى علم و حکمت است.
چهاردهم: آداب زینتهاى دایمى و همیشگى است. منظور آداب شرعى و فضایل اخلاقى است و اینکه از آدابْ تعبیر به زینتهاى دایمى شده، به این مناسبت است که آدابْ همیشه با انسان همراه است و ارزش و شخصیت انسان را استمرار مىدهد، مثل زینتهایى که دایماً آنها را مىپوشد.
پانزدهم: فکر، آیینهاى شفاف و درخشنده است، فکر گاهى به معناى قوه تفکر و گاهى به معناى فکرکردن و گاهى به معناى دیگر به کار مىرود و در اینجا به معناى قوه تفکر است و اینکه از فکر، تعبیر به آیینه شفاف شده، به این خاطر است که همانطورى که آیینه شفاف هر چه را در مقابل دارد نشان مىدهد، فکر هم مطالبى را که به آن عرضه مىگردد نشان مىدهد؛ یعنى از مبادى، انسان را به مراد مىرساند.
بخش اوّل تعلیم و تعلّم
علم، میراثى گرانبها
قال(ع): الْعِلْمُ وِراثَةٌ کَریِمَةٌ وَالْآدابُ حُلَلٌ مُجَدَّدَةٌ وَالْفِکْرُ مِرْآةٌ صافِیَةٌ؛(1)
دانش، میراثى گرانبها و آداب، زینتى دایمى و فکر، آیینهاى است صاف و شفاف.
در این حکمت استعاراتى به کار رفته است:
1. از «علم» تعبیر به «میراث» شده، به این مناسبت که همانگونه که فرزند، مال و ثروت را از پدر به ارث مىبرد، هر عالمى هم علم و دانش را از استادش به ارث برده. از آنجا که در میراث دانش خصوصیتى است که در میراث مال وجود ندارد، میراث علم به کرامت و ارزشمند بودن توصیف شده: «وراثة کریمة». منشأ این خصوصیت، بقاى علم و فناى مال و ثروت است. مالى را که فرزند از پدر به ارث مىبرد در معرض فنا و نابودى است، در حالىکه علم و دانشْ باقى و از خطراتى که مال را تهدید مىکند در امان است.
در سایر روایات نیز از علم تعبیر به میراث و از علما تعبیر به ورثه شده است:
قال أمیرالمؤمنین(ع): الْعِلْمُ وِراثةٌ کَریمةٌ والْآدابُ حُلَلٌ حِسانٌ والْفِکْرُ مِرآةٌ صافِیةٌ وَالْاِعْتبار مُنْذِرٌ ناصِحٌ وَکَفى بِکَ أدَباً لِنَفْسِکَ تَرْکُکَ ماکَرِهْتَهُ لِغَیْرِکَ؛(2)
دانش، میراثى ارزشمند و آداب، زیورى نیکو و فکر، آیینهاى درخشنده و شفاف و حوادث عبرتانگیز بیم دهنده و اندرزگوست و براى تأدیب خویشتن همین بس که آنچه براى دیگران نمىپسندى ترک کنى.
عن أبی عبداللَّه(ع) قال: إنَّ الْعُلَماءَ وَرَثَةُ الْأنْبِیاء وَذلک أنَّ الْأنبِیاءَ لَمْ یُوَرِّثُوا دِرْهَماً ولادِیناراً وَإنّما أورثوا أحادِیثَ مِن أحادیثهم فَمَن أخَذَ بِشَیْءٍ منها أخذ حظّاً وافراً فَانْظروا عِلْمَکُم هذا عَمَّن تَأخُذُونه فإنَّ فینا أهلَ الْبَیْت فی کلِّ خَلَفٍ عدُولاً یَنْفُونَ عَنْهُ تَحریفَ الغالین وانْتِحالَ الْمُبْطِلین وَتَأْوِیلَ الْجاهِلِین؛(3)
دانشمندان و علماى دینى وارثان پیامبرانند، زیرا انبیا از خود درهم و دینارى به ارث نمىگذارند و آنچه از خود باقى مىگذارند احادیثى است از احادیث آنها، هر که از آن احادیث برگیرد، بهره فراوانى برده؛ پس مواظب باشید دانش خود را از چه کسى مىگیرید. همانا در بین ما اهل بیت در هر دوره جانشینان عادلى هستند که تغییر دادن افراطىها و بدعتگذارى خرابکاران و تأویل نادانان را از دین برمىدارند.
2. از آداب و اخلاق پسندیده، به زیورهاى متجدد و دایمى تعبیرگردیده، به این جهت که فضایل براى نفسْ زینت و زیورند، همانطورى که لباس و زیور آلاتْ زینت بدن انسان مىباشد. توصیف این زیورهاى باطنى به تجدد و دوام، به این جهت است که به علت رسوخ در نفس، دایمى و با انسان همراه است.
3. از فکر، تعبیر شده به «مرآة صافیة»؛ یعنى آیینه درخشنده و شفاف، زیرا همانطورى که آیینه شفاف، اشکال و صورتهاى مقابل خود را به خوبى منعکس مىنماید، فکر انسان نیز پرده از مجهولات تصورى و تصدیقى او برداشته و آنها را معلوم مىکند و به تعبیر بعضى از شارحان نهجالبلاغه، فکر به منزله اصطرلابى(4) استروحانى.(5)
شارح بحرانى(ره) در توضیح این حکمت و کلام نورانى مىگوید:
الثالثة عشر: العلم وراثة کریمة وهو فضیلة النفس العاقلة وهو أشرف الکمالات التی تعتنى بها وبحسب ذلک کان وراثة کریمة من العلماء بل کان أکرم موروث ومکتسب وأراد الوراثة المعنویة کقوله تعالى: فهب لی من لدنک ولیّاً یرثنی ویرث من آل یعقوب(6)؛ أی العلم والحکمة.
الرابعة عشر: والآداب حلل مجددة وأراد الآداب الشرعیة ومکارم الأخلاق واستعار لها لفظ الحلل المجددة باعتبار دوام زینة الانسان بها وتجدد بهائه وحسنه وتهذیب نفسه على استمرار الزمان بلزومها واستخراج محاسنها کالحلل التی لایزال تجدد على لابسها.
الخامسة عشر: والفکر مرآة صافیة والفکر قد یراد به القوة المفکرة وقد یراد به حرکة هذه القوة مطلقاً أیة حرکة کانت وقد یراد به معنى آخر وعنی هنا القوة نفسها واستعار لها لفظ المرآة باعتبار أنها إذا وجهت نحو تحصیل المطالب التصوریة والتصدیقیة أدرکها وتمثلت بها کما یتمثل فی المرآة صور مایحاذى بها؛(7)
سیزدهم: دانش، میراثى ارزشمند است وفضیلت و ارزشى است براى انسان. علم و دانش از بهترین کمالاتى است که مورد توجه است و به همین جهت میراثى گرانبها و ارزشمند از دانشمندان، بلکه گرانبهاترین چیزى است که از علما به ارث مىرسد و به دست مىآید. منظور از میراث، میراثى معنوى است، همانطورىکه در قول خداى تعالى: فَهَبْ لى مِنْ لَدُنْکَ وَلِیّاً یَرِثُنى وَیَرِثُ مِنْ آلِیَعْقُوبَ، میراث به معناى علم و حکمت است.
چهاردهم: آداب زینتهاى دایمى و همیشگى است. منظور آداب شرعى و فضایل اخلاقى است و اینکه از آدابْ تعبیر به زینتهاى دایمى شده، به این مناسبت است که آدابْ همیشه با انسان همراه است و ارزش و شخصیت انسان را استمرار مىدهد، مثل زینتهایى که دایماً آنها را مىپوشد.
پانزدهم: فکر، آیینهاى شفاف و درخشنده است، فکر گاهى به معناى قوه تفکر و گاهى به معناى فکرکردن و گاهى به معناى دیگر به کار مىرود و در اینجا به معناى قوه تفکر است و اینکه از فکر، تعبیر به آیینه شفاف شده، به این خاطر است که همانطورى که آیینه شفاف هر چه را در مقابل دارد نشان مىدهد، فکر هم مطالبى را که به آن عرضه مىگردد نشان مىدهد؛ یعنى از مبادى، انسان را به مراد مىرساند.
خرید o
راه اندازی یک سایت حرفه ای برای تجارت و کسب درآمدی سالم در اینترنت.پ پورتال مسبی چیست؟ پورتال مسبی عبارت است از سایر فایلهای طراحی شده سایت مسبی که به صورت OpenSource یعنی (با کدهای برنامه نویسی نمایان و قابل ویرایش) و به منظور تجارت اینترنتی تهیه شده است و در طول 3 سال بارها مورد مطالعه و بازبینی قرار گرفته و به صورت عملی مورد استفاده قرار گرفته است. این پورتال مشتمل بر 42 فایل aspx و 9 فایل mdb و 46 فایل تصویری(jpg یا gif) می باشد که با درخواست شما مشتری گرامی ویرایشات لازم بر آنها انجام شده و بر سایت شما قرار داده می شود و پس از آزمایش و اطمینان از صحت اجرا به شما تحویل داده می شود. راه اندازی سایت مطابق پورتال مسبی برای چه کسانی مفید است؟ A) کسی که خود صاحب محصولات و یا خدماتی است و مایل است با استفاده از یک سیستم بازاریابی پیشرفته، افرادی را به عنوان بازاریاب به صورت اینترنتی به کار بگیرد و توسط آن بازاریابها مشتریهای فراوانی برای محصولات و خدمات خود جذب نماید و موجب افزایش فروش محصولات و یا خدمات خود شود. B) کسی که خودش فروشنده نیست اما مایل است به عنوان یک مدیر، فروشندگان مورد اعتماد خود را به سیستم دعوت کند تا محصولاتشان را ثبت کنند. همچنین با جذب بازاریابهای متعدد به سیستم، امکان یافتن مشتری برای محصولات فروشندگان و در نتیجه سود خود و فروشندگان را فراهم آورد. C) کسی که مایل است مدیریت یک دایرکتوری(فهرست سایتها) را به عهده بگیرد و در آن دایرکتوری یک سیستم پرداخت به ازای کلیک قدرتمند را مدیریت کند. D) کسی که علاقه مند به برنامه نویسی وب می باشد و دوست دارد سایر کدهای برنامه نویسی یک سایت تجارت اینترنتی با امکانات پیشرفته را در اختیار داشته باشد و یا اینکه خودش برنامه نویس حرفه ای است و قادر است تغییرات دلخواه خود را در برنامه نویسی صفحات مختلف سایت اعمال کنند. راه اندازی سایت مطابق پورتال مسبی برای هر کدام از افراد ذکر شده مفید است.
|
||||||||
پورتال مسبی امکانات ویژه ای را برای شما فراهم آورده است. پس از سالها تجربه در زمینه طراحی و مدیریت سایت مسبی، اکنون مفتخریم تا یک وب سایت با سایر قابلیتهای بازاریابی و تجارت در اینترنت را به صورت سفارشی و مطابق سلیقه شما برایتان راه اندازی کنیم. علاوه بر تست و تحویل سایتتان به شما کلیه فایلهای طراحی شده (سایر صفحات برنامه نویسی شده به صورت اپن سورس، بانکهای اطلاعاتی و ...) در اختیارتان قرار داده می شود. تا در صورت تمایل بتوانید یک روزه صاحب تمامی تجربیات مسبی شوید و کسب و کار اینترنتی جدید و مطمئنی را برای خود آغاز نمایید. بعد از راه اندازی و تحویل سایت به شما، ما همواره در خدمت شما هستیم و خدمات پس از فروش خود را به شما ارائه کرده و شما را در جهت بهتر اداره کردن سایت شخصی خود راهنمایی می کنیم. |
شما
پس از سفارش، سایت خود را در عرض 24 ساعت به صورت کامل تحویل می گیرید و شروع به مدیریت آن می کنید.
در یک فایل راهنما سایر روشهای مدیریت صحیح سایت را توضیح داده ایم. که با مطالعه آن فایل راهنما قادر خواهید بود به آسانی و در کوتاه ترین زمان سایت خود را مدیریت و کنترل کنید. در آینده ای نزدیک با افزایش روزافزون بازدیدکنندگان و اعضای سایتتان شاهد یک درآمد سالم و ثابت اینترنتی خواهید بود و از کار در اینترنت نهایت لذت را می برید. با توجه به اپن سورس بودن فایلهای ارائه شده و زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت آن، شما به راحتی به قلب برنامه نویسی سایت خود دسترسی خواهید داشت و می توانید هر تغییری را به دلخواه خود در سایت اعمال کنید یا جهت اعمال تغییرات مورد نظرتان با ما مذاکره کنید. با مدیریت صحیح و دقیق بخشهای متنوع و بی نظیر سایت از قبیل درج آگهی، افزایش ترافیک و فروشندگان و بازاریابی و فهرست سایتهای ایرانی درآمد فوق العاده ای را عاید خود خواهید نمود. علاوه بر این شما منبع عظیمی از فایلهای برنامه نویسی شده وب را در اختیار خواهید داشت که بسیاری از نیازهای برنامه نویسی گذشته و حال و آینده شما را برطرف می کند.
برخی از قابلیتهای سایت شما: وجود رابط کاربری آسان و منحصر به فرد در سایر بخشهای سایت امکان افزودن بخشهای سفارشی جدید شما به سایتتان در هر زمان تحویل سایت و تضمین صحت اجرای سایت شما به عهده خود مدیر مسبی است. بعد از راه اندازی سایتتان، ما در هر زمان همراه شما بوده و پاسخگوی شما هستیم. (به این معنی که مشکلات و ارورهای احتمالی سایت شما را به صورت رایگان پیگیری و رفع می کنیم و هر سؤالی در زمینه چگونگی مدیریت سایت ارسال کنید پاسخ را در اسرع وقت ارسال می کنیم و راهنمایی لازم را برای مدیریت هر چه بهتر آن بخش انجام می دهیم. اما برای ایجاد بخشهای جدید و قبلا تعریف نشده برآورد هزینه می کنیم و به شما اعلام می کنیم.) استفاده از پنل های مدیریتی پیشرفته و در عین حال ساده بانک فهرست سایتهای ایرانی که مشتمل بر 3000 آدرس سایت ثبت شده در طول دو سال اخیر می باشد. ارسال ایمیلهای اتوماتیک و هوشمند برای کاربران و اعضا در بخشهای مختلف سایت تحویل همه کدهای برنامه نویسی سایت به شما.(هر صفحه سایت در یک فایل ASPX) شما در هر زمان می توانید با بازدید سایت مای مسبی از آخرین تغییرات سایت آگاه شوید و برای به به روز رسانی سایت خود با ما تماس بگیرید. به روز رسانی سایت شما همزمان با تولید ورژنهای جدید مای مسبی با حداقل هزینه ممکن |
بخشهای اصلی سایتی که به شما تحویل خواهیم داد به صورت خلاصه در زیر معرفی می شود:
|
تهیه هاست و دامین به عهده خود شماست. هاست شما لازم است حداقل امکانات زیر را داشته باشد:
البته قابل ذکر است که هاست ویندوز معمولا مشخصات ذکرشده فوق را دارد و تاکید ما بر موارد ذکر شده، صرفا جهت اطمینان است. |
|
واریز وجه بعد از راه اندازی سایت شما:
شما می توانید هاست و دامین خود را تهیه کنید و به ما اطلاع دهید تا شروع به راه اندازی سایت شما کنیم و پس از اینکه سایت شما را آپلود و راه اندازی و تست کردیم شما آن را بررسی کرده و پس از تاییدتان، مبلغ را واریز کنید.
هزینه کامل راه اندازی سایت: 249 هزار تومان
مبلغ قابل پرداخت: 249 هزار تومان
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09171746441 (محمد احمدی) تماس حاصل نمایید.مژده: جهت راحتی کار شما و همچنین آشنایی بیشتر شما با پورتال مسبی، یک سایت به نام www.mymasbi.com راه اندازی کرده ایم. ما بخش مدیریتی آن را نیز به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده ایم. شما می توانید سایر بخشهای آن سایت را بازدید و مطالعه کنید و به بخش مدیریت(www.mymasbi.com/mgr.aspx) آن نیز وارد شوید و آن را مورد ارزیابی قرار دهید. مسلما با مشاهده و بررسی بخش مدیریتی سایت mymasbi، بسیاری از سؤالات و ابهامات شما برطرف خواهد شد و با اطمینان می توانید از ما بخواهید تا سایتتان را برایتان راه اندازی کنیم. پس از ثبت نام در فرم زیر، پسورد بخش مدیریت سایت mymasbi و همچنین لینک دانلود کاتالوگ راهنمای مدیریت سایت، برایتان ارسال می شود. سایت mymasbi می تواند بهترین نسخه دمویی باشد که ما به صورت آنلاین در اختیار شما سفارش دهنده گرامی قرار داده ایم.
|